London here I come!

Yeah, nu är London äntligen bokat för min del! Så nu är det bara att vänta och njuta tills den 7 mars då jag direkt från Arlanda (Thailand) åker till min klass och LONDON! <3 Wiiiiiee.

Jaha denna helg har jag umgåtts mycket med världens finaste! Frida och Sarah såklart <3

Lördag, denna morgon var det handboll i Stavan. Jag i seketariatet, (a) åååh underbart snygg domare måste jag säga! Thihi (a). Jaja, sen åkte jag, mamma och pappa för att kolla på någon ny audi som de vill ha! Den var faktiskt riktigt snygg! Där fanns även en bil som kostad 1,5 miljoner! :o jag dog?! Vem fan köper en sån bil? jaja.. handlade på Maxi och sen snabbt hem för att göra mig iordning till kvällen! Alltid lika myysig kväll med er. Bio och middag! ALLA MÅSTE SE "I TAKET LYSER STJÄRNORNA!!!" hur bra som helst. Bästa kommentarern: "Du är så jävla hot!". fast Frida hade också bästa kommentaren: "och så finns det vissa människor som varken är trevliga eller snygga... ****** ********* ! Thahaha!  <3

Idag var jag och Ebba på yoga som vanligt, sen vare kalas för syster här med familjen Wiberg/Andersson, Stig och Maggan och David och Frida! Jättetrevligt! (: Aja nu måste jag sova faktiskt! Tröött och lite sjuk :/


Jossan och Sarah <3Lördagkvällens outfitDet var ju så kallt ute att det blev mössa på! (;Frida och jag letar efter hotell på Kreta! <3Sarah och jag <3

Kram
en glad och ganska nöjd Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0