Måndag

Jaha då var det måndag igen då! :/ tråkigt men inget att göra åt! Jag hade iaf sovmorgon, wippi! :)
Sen skola som vanligt, lämnade in mina flygpapper nu! :D wiiiee London! Shiiit va alla längtar! Fast jag måste säga att jag inte längtar tills vi ska dela in oss i rummen! SI 2 har tagit för vana att kaosa då! :o (a) eller som vissa tror "ja men nu har tjejerna iaf lärt sig sin plats!!" WHAT? :o :@
Jag fick även svar på mina farhågor idag. Jag tänker inte säga vad det var, men det gör mig orolig iaf! :( Tyvärr.. du vet inte vart gränsen går! och det är inte direkt som om du inte kunde göra så mot mig! :s aja, får väll hoppas att det inte händer!

Hemma sen igen, Maria och jag kollade lite på skol- DM under retoriken. Jättemyysigt! <3 Aja hemma sen, hur trött som helst. Ringer till mormor och morfar och pratar lite med dem! (: det var väldigt längesen. Halvsover i soffan framför One tree Hill.. åhh! <3 Lagade lite middag och mamma och jag kollade på Kreta! :D pluggade lite, och ja nu ligger jag här i sängen och ska sova! Är jättetrötttt... :/ usch!  Låååång dag imorgon, sen är det iväg till sats för att träna. Hemma typ halv 9 men är ledig på onsdag! Underbaart ! <3

Kram
trötta lilla Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0