Min älskade Jojje! <3

Jaha nu är jag hemma igen! Den värsta bilfärden i hela mitt liv. Jag vet inte vad jag ska skriva nu! Min älskling är borta för alltid. Jag har inte riktigt fattat att jag aldrig mer kommer få pussa henne, aldrig mer få höra henne prata. Men jag har sååååå många bra minnnen med den pippin! <3 Jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer aldrig glömma dig!

min älskling! <3 
Jojje, 030229 - 090204

Från Lovisa till dig: "pussa lillen från mig jättemycket. Ska tänka på henne ikväll, hon har förvånat oss alla med att visa sig att inte vara en han, hon har ätiti mascara utan att förstå vad det är, kollat sig på kniven och tyckt att någon riktigt snygg pippi är där utan att veta att det är hon, hon har ätit på listen fast hon vet att hon inte får gör att få uppmärksamhet, när vi andra är jättetråkiga. Hon har vågat sig in i munnen för att leta mat och litat på att vi inte ska äta upp henne. Hon tar efter det vi säger och kan till och med busvissla. Hon har gjort en himla massa som man aldrig kommer glömma. Vi kommer aldrig att glömma Jojje. <3



kram
en otroligt ledsen Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0