min lilla skatt! :/ <3

Somnade sent igår efter att mamma kommer in och berättar att vi måste avliva min älskade, älskade fågel! Det låter säkert jättetöntigt i dina öron, eller ser jättekonstigt ut när du läser. Men denna lilla undulat är min bebis, hon är min älskling! Jag är hennes "partner". Jag kommer sakna dig något otroligt min älskling. Du var alltid glad när ma kom hem, kvittrade alltid och pratade gjorde du också ibland! Du kommer föralltid finnas i mitt hjärta! <3 min älskade Jojje! <3

jag och min älskade pippi Jojje <3 min älskling! <3

så imorgonkväll kommer du somna in! :/ <3

kram
en mycket ledsen Erixon


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Lilla Kusinvitamin!

Vi får höras av någon dag när du "kan" prata lite=0)



Vad är det som hänt med Jojje? Varför ska hon avlivas?



Klart det inte e löjligt att bli deppad över sånt, husdjur är ju familj!



Tänker på er

Kram STORA kusinvitamin

2009-02-05 @ 13:24:22
URL: http://bensa.se
Postat av: Jennie

hej stora kusinvitamin! :)

jaaa men abslout! Det måste vi.



Kul att du läser min blogg iaf! thihi, (a)

Hon har en tumör så det är därför! :/



kram

lilla kusinvitamin!

2009-02-05 @ 16:47:11
URL: http://jenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0