Tisdag!

åååh min vecka har verkligen börjat hur bra som helst!
Okej söndag, hm. upp för att träna, sjukt jobbig!! Body pump på sats, verkligen att rekomendera! :D Hem, duschade och gjorde mig iordning! :) Sen ja ni, träffade jag en viss person. Jättemyysigt! (a) <3

Måndag, hm. skolan, ganska som vanligt! Frida, jag och Sarah åkte hem till Frida för att hämta lite saker som hon hade glömt! :p Frida och jag hade bildspel för Si1 om Bryssel, hur roligt som helst! (PLUS hos Helene). Ingen mer roligt i skolan den dagen. Hem, flummade med Isberg, (hela gänget var hos oss, Frida, Fredrik, Elsa och Isberg). Det var hur roligt som heeelst! Isberg, jag och te går inte ihop! Thahahaa, sen till stallet. Jättemysigt, red barbacka ute men det var ganska kallt! :) Hem igen och duschade, pluggade. Massa mysiga sms och telefonsamtal! ;)

Tisdag, idag har varit ganska chill hittills.. först svenska och sen endast 45 min samhällskunskap! Nu är jag och Frida hemma hos mig, har käkat och chillar framför "Vänner". Jättemysigt. Tillbaka till skolan sen och in till stan för att intervjua Björn (advokat). Funderade på att träna, men jag ska nog ta det lugnt faktiskt! Vill bli frisk och sen måste jag plugga!

GRATTIS GRATTIS ! <3

grattis Elise :D 18 år! <3

kram
en mycket lycklig Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0