Torsdag!

Morgonen börjar inte bra för min del! Försover mig och vaknar 10 över 7 istället för halv 7.. Bråttom, bråttom! :o aja skyndar mig men missar bussen iaf! Åker till sickla för att byta buss där, får springa för att hinna med den andra bussen! :S sååå segt! :( Upptäckte när jag kom till skolan att jag hade glömt mitt retorikblock hemma så hejdå nyskrivna tal! :/ Skolan blev iaf bättre.. gjorde ingenting speciellt! Så det var ganka chill faktikst! (; Åkte till sats och gymade och nu är jag hemma igen!
Sitter och pussar lite på min älskling, sista nästan sista gången! :/ Det kommer bli så tomt! :/ <3

Planer för resten av vecka:
Fre: Prov i geografi, matte läxtest, fika med isgänget, hos Maria på kvällen
Lör: Till tyresö, kolla Tyrold och sen umgås med Schmidt! Lääängesen! <3
Sön: Träna, plugga?

kram
en lite ledsen Erixon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0