2009

Det nya året har bara (svischat) iväg och det har varit full rulle hela tiden! Men alla saker jag har gjort har varit roliga iaf! (: Efter en väääldigt chill nyårsdag! (a) träffade jag lilla Elise och drog en promis med henne, för att höra lite skvaller! ;) såklart.. haha!

Det har även blivit skridskor med Sarah, Mikael, Anna, Adam, Jonas, Hugo, Danne, (Erik). Haha en mkt mkt rolig dag måste jag säga! (: även fast jag var helt söndermulad efteråt! TACK ADAM OCH MICKE! ;p (a) Efter skridskorna fikade vi hemma hos tvillingarna och sa hejdå till Adam som åkte till England den 4 januari! :/ Efter det sorliga hejdåandet så gjorde Sarah och jag oss iordning lite iaf, och åkte till Danne för att käka en mkt god middag gjord av Hugo! Sen blev det "Indiana Jones - det sista korståget". Vid typ 1 åker jag och Micke hemåt. :) eller han följde med mig och tog 491 mot Tyresö/Älta med mig! Tack <3

Isgänget!<3

Ja vad har hänt mer.. bio med Lajs! :) Greveholm/Blood diamond med Sarah, Mikael och Hugo! Mycket trevligt (a).

Imorgon drar jag till Skåne med min pappa för att hjälpa farmor och farfar att flytta! :) Träffa min älskade kusin vitamin också! <3 Och X-ander! <3

Kram
Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0