Första skoldagen

Som sagt första skoldagen är nu över. Morgonen, 08.20 började med "Civilrätt", verkar helt okej! Ganska mkt, men ändå kul! (a) sen historia.. haha men då var vår lärare sjuk. Hon har inte varit sjuk på 1,5 år.. alltså på hela tiden vi har haft henne. UNDERBART! (a) neej kanske lite taskig, men jag hade inte pallat historia. Även om vi nu fick mer att göra.. :/ Sen lunch, och jag loooovar vi på Nacka har Sveriges sämsta lunch! Idag, första dagen, fick vi currygryta med korv i och potatis! Faan va jag var hungrig när jag kom hem! Sen svenska igen, jippiii! Gillar verkligen den läraren vi har! ;D Sist men inte minst, retorik. haha, där vi skriver våra tal som ska vara klara till torsdag. JAG DÖÖÖR! haha så nu måste jag börja skriva på det! Kanske lägger in nått ikv.

Kram
Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0