Fredag

Äntligen, äntligen fredag! Imorse sjöng vi (jag, mamma och pappa) jättefint för min kära syster som blir 16 idag (igår). Grattis till dig! <3
Sen somnade jag om, thaha. Vakade och hade spanska som första lektion. Aja som vanligt. Helt okej, har fan börjat satsa på spanska nu! (a) Sen geografi, sjukt trååkigt då vi läste om vattenkonflikterna i Mellanöstern och typ Egypten! Jag och Annelie gjorde lite Civilrätt också. Sen gick vi (jag, Annelie, Sarah och Möller) lite tidigare och satt i matsalen sjukt länge och snackade! Thahaha, sjukt roliga samtal vi hade! <3 Engelska, ååh titta på "Charlie Hunnam". UNDERBART SNYGG! jag och Jossan (a).

I filmen

Aja matte som sista lektion, sen var dagen äntligen över! ;D Gick till Forum för att fixa lite saker! Träffade syster och fikade med henne. Sen hem och åt en födelsedagsmiddag och hon öppnade sina presenter! :) Jag hade gjort ett fotoalbum med bilder typ på oss och sånt! <3 Sen vid typ halv 9 kom mina kära små vänner hit (Sarah och Frida) och vi höll först på med vårt fina, fina fotoalbum. Men även letade efter resor, det blir till Kreta. Det är bestämt, men sen vet vi inte rkt vilket hotell/lägenhet vi ska ha. Men Wallin måste ju också få vara med och bestämma men just nu har vi 3 alternativ! Riktigt myysig kväll!

Förutom att jag har fått jätteont i halsen och inte kommer kunna träna imorgon som planerat :/ Aja, måste iaf sitta i seketariatet för Ältas matcher!

kram
en trött och lite sjuklig Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0