Lördag

Vaknar ganska tidigt idag, hm.. juste ska till stavan för att sitta i seketariatet till pappas matcher! Mamma och Frida åker till Katrineholm för att kolla "Sverigecupen", pappa är redan där! :) Jag går ner till hallen tsm med Lovisa som ska hem till sin pappa.. är där till typ halv 2. Hem igen, duscha och göra mig iordning för att möta Frida i Sickla! Inhandlade en tröja, mycket nöjd! Sen till Kvantum för att handla mat! :) Träffade Elin, Elli och Emma också! Elin, hahahahha jag kan fan inte sluta garva, vårt garvanfall hos Lotta! :D wiiiee.. sen drog vi oss hem till Frida! Satt vi datan och kollade på lite grejer! :) lagade otroligt god mat! Thai! :D <3 kollade också på handbollen! Extra inlägg kommer snart! (a)

Myyys med Frida iaf! Måste säga att jag bara hatar Saltsjö-banan.. så äcklig kille som kom fram till mig. Jag sitter och lyssnar på musik/läser en metro! Han sätter sig mittemot mig, och sen typ säger han något och tar sin hand på mitt knä! :O :O :O jag tror han sa nått om att det var kallt (jag hade klänning och strumpbyxor) mitt hjärta börjar slå i 300 men jag låtsas som ingenting och fortsätter läsa om "Lukas Karlsson" sen när han märker att jag inte bryr mig så går han! shit, hm.. läskig!

Fridur! <3



Kram
en lite chockad Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0