Myys kvälll!

Efter en lång och jobbig vecka är det äntligen fredag! :) wippii! :D Ganska lång och seg dag i skolan, fast ganska mycket film så det var skönt! :) men sen bar det av till gymmet! Sköönt att jag äntligen har börjat träna igen! :D Åkte hem och fixade iordning mig! Sen efter mkt om och men åkte jag hem till tvillingarna. Pratade också en stund med Jenny, hur längesen som helst! Du fattar allt så bra gumman <3. Träffade alla hemma hos tvillingarna och vi gick ner till PJ? för att köpa mat. Det tog såklart ett tag i och med att vi var 9 st, men vi satt och snacka så det gjorden ingenting! Gick hem till dem igen, och käkade en sjukt god middag. Och mitt under middagen får jag, anna och sarah värsta garvanfallet! Shiiiit sjukt roligt! Muhahhhaha... Kollade sen på skräckfilmen: "Från andra sidan". USCH!! :(
Åkte med Frida hem sen, vid sickla möter jag helt otippat Jossan som skull hem! Så hon höll mig sällskap tills min buss gick! Jättemysigt! Torsdag blir det fika Jossan! <3

Det gaaalna gänget! <3

kram
en mycket glad Erixon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0