Tisdag

Andra dagen i skolan! Det känns faktiskt som om vi inte ens har haft jullov! Jaa skolan är som vanligt! Jag måste säga att detta var en väldigt seg dag, alla var trötta inkusive mig själv. Jag vaknar ju hela tiden och tror inte att min väckarklocka ska ringa! Det är sååå jobbigt! HATAR min telefon! :/ menmen, får man ett sms eller två blir man lite gladare! :)
Dagens roligaste var svenskalektionen imorse! haha, Bert (svensklärare) han är bara för sköööön! Det finns ingen bättre/roligare lärare. Sen samhälle, tråååkigt! Skriver typ olika krönikor, jag, Hugo, Maria och Sofia C skriver om sport och massmedier! Helt okej faktiskt, men ändå ganska trååkigt!

Men nää nu måste jag skriva klart min retorik innan jag somnar! Sen blir det Gossip girl! (: <3

Kram
en glad men trött Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0