Torsdag!

Jahaa snart har hela denna vecka också gått..  shiiit jag har inte ens gått en vecka i skolan och redan är jag trött på den! Vi har fått sååå mkt att göra, det är inte sant! Tur att jag har mina vänner som stöttar iaf (: ni vet vilka ni är! <3

Igår var en vääldigt bra dag! :) thihi, var i stallet för första gången på jättelääänge! Nu ska jag börja ta det mer seriöst! Det var hur mysigt som helst att vara tillbaka! Fick rida en av Ylvas hästar, Axjon! Underbar, <3 saknat sååå mkt! Kom hem så sent att jag inte orkade skriva då! (a)



Idag, har väll varit som vanligt! hehe, jag, Jossan och Sarah åkte till Jossan för att käka lunch! Underbart chill dag! Sen blev det forum med Sarah efter skolan! :) alltid lika mysigt! <3 Åkte sen för att hämta Ludvig på dagis! thihi, inte lika mysigt men vi kollade på Walle när vi kom hem! Den är ju bara för söööt! aw.. nu sitter jag hemma och ska börja med reotriken som ska vara inne ikväll!. sen blir det matte och historia, kanske lite svenska också om jag orkar! ;p (a) Är lite besviken på en viss person som jag pratade med idag så humöret är väll inte det bästa. Men vad kan man göra åt saken!

Kram
Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0