Torsdag!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering! Men denna vecka har verkligen varit hemsk, och det kommer inte bli bättre heller de närmaste veckorna!
Jaa juste handbollen, Sverige gjorde en helt okej insats nu i VM och vann den sista matchen mot Serbien med 37-29 så det var en bra avslutning! (: <3 Oscar Carlén (min stora favoriiit) gjorde en jättebra match!

Men tillbaka till verkligenheten.. Skolan är ett helvete just nu! Jag fattar inte hur jag ska orka till sporlovet! Det är så mycket som ska hända, så många prov, läxor, inlämningar, vänner jag ska hinna träffa och allt!
Denna vecka har jag som sagt inte varit hemma mycket, eller den tiden jag har varit hemma har jag pluggat! :/ Måndags, då var jag barnvakt sen plugg. Tisdag, inte hemma på 12 timmar, först skolan sen sats. Onsdag, först skolan sen stallet. Torsdag, först skolan, sen fika, sen gymmet.

Fredag, ja då fyller min kära lillasyster år! Så grattis till dig <3 Skola, fika med syster, Sarah och Frida. Fixa resekataloger, sen hem och ha födelsedagsmiddag och sen kommer Sarah och Frida hit! Aja får se vad som händer i helgen!

Någon som vet nått kul? :)

Kram
en tröff men glad Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0