Trött på mig själv!

Yes, har jag börjat bli senil nu eller? Jag har nog umgåtts för mycket med Sarah! (a) (; nää, taskig jag är! Jag kollade på klockan och fick för mig att den var typ tjugo över 12, men det visade sig sen att den bara var tjugo över 11. Så jag åkte 1 timme förtidigt till min far! :/ ååh va arg jag blir! Men, men har fått i mig lite mat och läst metro. Där såg jag en ganska intressant artikel om "ego frisör" haha måste nästan prova! Det verkade ju bra, hehe, men det stod inget pris och jag (som fattig student) kommer väll antagligen inte ha råd.

Tycker ni jag ska prova?

  

http://www.metro.se/se/article/2009/01/08/17/1346-45/index.xml   om ni vill läsa artikeln! 
 
Nää ni, nu ska jag snaart, snaart åka till mitt Ystad!

Kram
Erixon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0