Utmanad!

Jaja, jag har blivit utmanad av Lovisa att skriva åtta saker om mig själv så här kommer det:

Regler:

· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

Mina fakta/(o)vanor:

1. Jag tycker inte om mörker

2. Tror att det finns något under sängen
3. Blir lätt "kär"
4. Hatar att kolla på skräckfilm
5. Gossip girl är min drog!
6. Jag hatar att bråka med vänner/familj
7. Jag gillar inte falska/opålitliga människor
8. Är verkligen en så kallad "girliie girl" (a)

Jag utmanar: Jenny (www.porrchenny.blogg.se), Thunwall, Schmidt (www.idaschmidt.blogg.se), Niki Wiberg (www.nikiwiberg.blogg.se), Frida Erixon, Jennifer Westling (www.flickanjennifer.blogg.se), Elin Hult.-Lundgren (www.huultt.blogg.se ) & Sarah

Kram
en uttråkad Erixon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0