VM-truppen!

Puuuh! Nu är jag äntligen hemma efter första skoldagen. Och jag kan inte säga att den började lugnt heller!

Morgon börjar med att jag slår upp sporten för att se vilka som är med i VM-truppen! Och upptäcker till mig förvåning att INTE Niklas Ekberg är med! Helt jävla otroligt, jag fattar inte att de kan dissa honom! Han ligger på andra plats i skytteliga i elitserien!  Han är verkligen en spelare som kommer att behövas! ;s shiiit! Istället har de med 3 höger nior, okej Kim och Oscar ska såklart vara med, men inte behövde de ha med Johan Jackobsson. Här ser ni vilka som är med! (a)

Målvakter:
Per Sandström, Hamburg SV
Andreas Palicka, THW Kiel
Johan Sjöstrand, IFK Skövde

V6:
Jonas Källman, Ciudad Real
Henrik Lundström, THW Kiel

M6:
Robert Arrhenius, CAI Bálonmano Áragon
Mattias Gustafsson, AAB Aalborg
Magnus Jernemyr, FC Barcelona

H6:
Jan Lennartsson, AAB Aalborg

V9:
Tobias Karlsson, HSG Nordhorn
Jonas Larholm, AAB Aalborg
Jonathan Stenbäcken, IK Sävehof

M9:
Dalibor Doder, CAI Bálonmano Áragon
Lukas Karlsson, Viborg HK

H9:
Kim Andersson, THW Kiel
Oscar Carlén, SG Flensburg Handewitt
Johan Jakobsson, IK Sävehof

Min stora idol, Oscar Carlen! <3  En icke spelade Niklas Ekberg, :/ <3

Kram
Erixon

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med om att han borde vara med:P :D<33

niklas

2009-01-15 @ 17:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0