Förra helgen.

Oj lite sent ute men vad gör det...
Förra helgen var väldigt mysig och trevlig! :) Fredagen vaknade jag upp brevid min älskling! :) och sen till skolan! Ganska tråkig och vanlig dag, efter det till sats och gymmade! Hemma kanske vid halv 7. Käkade lite middag med mamma och pappa. Gick upp på mitt rum för att bara slappa lite framför tv.. somnade där vid halv 8 och vaknade inte förrän nästa morgon. Hur sköööönt som helst!

Lördag morgon, gjorde mig iordning för att åka och se när Andreas spelade match! Åkte då till Vikingahallen.. de förlorade men spelade faktikst bra. Vi fortsatte sen till Andreas pappa och var där på eftermiddagen! Jättetrevligt! Vi bestämde oss sen för att åka hem till tvillingarna och se melodifestivalen, finalen. Där var även Frida, Jonas och Danne. Thihi (a) jääättetrevligt! :) Fel eller rätt låt som vann? Jaja, hem till mig sen iaf. Somnade typ på en gång!

Söndag, Andreas skulle till Salem för att döma typ jättetidigt. Jag åkte och tränade och sen träffades vi i Nacka och han följde med mig hem! :) Bara chillkväll! :)

kram
en glad och nöjd Erixon

Kommentarer
Postat av: elin

Det låter som en perfekt helg gumman! Vi har saker att prata om hurru;) Ska vi träna på måndag?:)

2009-03-19 @ 22:20:17
URL: http://livethatlife.blogg.se/
Postat av: Jennie

jaa men abslout! :D det kan vi väll göra! :) jag ska klippa mig kl 16.00 men jag hinner till typ 19 iaf! :)

2009-03-20 @ 08:57:27
URL: http://jenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0