London calling.

Jaha min andra resa var då till London.
Jag hann hem och duscha innan jag tog flyget till London där redan resten av Si 2 var. Lite nervöst att åka själv måste jag säga, men det gick bra! Kom dit vid kanske halv 3, träffade Sarah som mötte mig. åååh så underbart att träffa henne igen. <3 och sen träffade jag även Frida också ! <3 Vi var på museum sen också, typ 1 timme. Sen var det fritid. Åkte till "hotellet" och chillade typ. Sen ut på kvällen. Söndangen var vi på stadsvandring med klassen typ några timmar och sen gick jag, Frida och Sarah iväg för att käka pannkakor vid Big Ben. Jättemysigt! Gick sen på stan ett tag för att gå på ännu ett museum sen. Middag med hela klassen sen, och chill på rummet. Jättetrötta allihopa! Måndag åkte vi till Rädda barnen för att träffa Charlotte Petri Gornitzka. Faktikst väldigt intressant ,måste jag säga. Vi var där till typ lunch och sen var det fritid igen! Sarah och jag gick runt lite i stan efter det, då Frida inte mådde så bra och åkte hem. :/ Gick ut för att käka på en italiensk restaurang sen, jag, Jossan, Ebba, Frida och Sarah. Sen var det bara krogen som gällde! UNDERBART ROLIGT ! <3
Hemresan var lång, men alla sov då det var okej faktikst. Hemma typ 1 på tisdagnatt. (onsdagmorgon)

     

Kram
en trött Erixon

Kommentarer
Postat av: Sarah

LOOOOOOOOONDON!!! :D

2009-03-14 @ 16:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0