Thailand!

Jaha nu är jag hemma igen efter faktiskt 2 resor. ojojoj säger jag bara.

Först Thailand då iaf, det var helt underbart. Faktikst bättre än förra gången vi var där. Åkte från Arlanda vid typ 2 på lördagen, Andreas följde med mig till Arlanda. Hejdå älskling! <3 Sen bar det av med Thai air mot Bangkok. Det tog 10 timmar, men det är det värt. Sen var det bara 1 timme till Koh Samui. Kom dit och la oss direkt i solstolen. Jag lyckades bränna mig på halsen, (a) fattar inte hur jag kunde göra det, menmen. Så fortsatte det i 2 veckor, soool och bad varje dag. En dag var vi ute på en båttur där vi fick se delfiner! :) Sjukt roligt :D När 2 veckor hade gått åkte vi till Bangkok för att shopppaaa lite innan vi skulle åka hem. Det var hur roligt som helst. MBK, helt otroligt! 5 våningar med bara shopping. Sen var det bara att åka till flygplatsen för att åka 10 timmar hem igen!

 delfiner! schteekare!  

kram
en brun Erixon

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad härligt! Thailand är underbart! :D Vi måste ses snart! puss puss <3<3<3

2009-03-18 @ 22:31:48
URL: http://livethatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0