Istanbul

Oj nu var hela Istanbulresan över. Jag kan bara inte fatta det! Det kändes ju som en evighet tills att vi skulle åka när vi fick reda på att vi var inbjudna men nu är det redan över!! :o :/ Faan vill tillbaka, tillbaka till alla underbara människor!

Från början då, hämtade Viktor vid halv 6 för att sen åka in till centralen och möta Sofia och Lukas. Shiiit sjukt trött, och resfeeber! Träffade iaf dem, :) och vi åkte till Arlanda, checkade in, kollade lite i taxfree och sen var det dags att gå till gaten. Resan gick bra, sov nästan hela resan! :) Kom till Istanbul vid 12 tror jag. Fick leta lite efter de som skulle hämta oss men sen efter mycket om och men gick det iaf bra! :) Åkte och kollade lite på olika saker, det var sååååå varmt bara! :o jag hade jeans och fick inte tid att byta eftersom min väska låg underst! :( Men det gick bra, sen åkte vi till Robert Collage där vi skulle käka vår middag (även där vi skulle vara nu i fem dagar). Träffade även den andra svenska delegationen! UNDERBARA TJEJER! <3 Kul och trevlig dag!

Dagarna som följer händer det såklart hur mycket som helst, och alla som vill veta får fråga mig! Jag orkar nämligen inte skriva allt som hände! (a) Vi hade teambuildning med SEDE min kommittée. :) Underbara människor från hela Europa! <3 Sen var det dags för arbete, under två dagar så arbetade vi intensivt för att få fram en bra och smart resolution. Vårt ämne handlade om "Hur man ska kunna hitta en balans mellan att bekämpa terrorism utan att kränka de mänskliga rättigheterna!" Hur svårt som helst, men också väääääldigt intressant! :)

:) <3  Teambuildning SEDE <3 SVERIGE <3 <3 Pirater! :D <3

Kram
en glad, men samtidigt ledsen Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0