Låång helg!

Jiippii! Långhelg nu! :D
Jaa valborg ska jag inte kommentera iaf inte för min egen skull! Nej men det var jättetrevligt! Alltid lika trevliga människor! (: Hemma hos Hugo Boosss! :D

1 maj, ja vaknade vid kanske 11 då pappa satte igång och började riva balkongen! :o fick gå upp då iaf! Ute och solade hela dagen, hjälpte pappa att riva balkongen och fikade hemma hos grannarna! Myys! På kvällen kom familjen Emilsson/Andersson på middag. Alltid lika trevligt, satt ute först, middag och efterrätt sen började vi frysa och gick in. Bestämde oss för att spela pictionary. Haha först vann Johan och jag, sen Johan och Frida. Stackars Cajsa har aldrig fått vinna de senaste 5 gångerna vi har spelat det! :o (a) Sen lite kort också, jag var helt värdelös på "neger och president" då jag typ förlorade alla gånger :o menmen, "otur i spel, tur i kärlek?!" Sen kollade vi på "Twilight" eftersom Johan inte hade sett den! Åååhh så underbar! :D <3

vaknade imorse och skulle åkt till sats, men jag orkade inte så jag tog en löprunda i skogen! Jäättesköönt, måste jag säga! :) Käkat lite frukost och nu ska jag plugga och sola hela dagen! Ikväll kommer Anna, Sarah, Frida och Jossan hit och det blir spakväll! :D Myys! <3

kram
en glad och nöjd Erixon

Kommentarer
Postat av: julia

gullig blogg du har , följ gärna min . skriver om vardagen

2009-05-13 @ 23:25:25
URL: http://juliahoglund.blogg.se/
Postat av: julia

gullig blogg du har , följ gärna min . skriver om vardagen

2009-05-13 @ 23:25:26
URL: http://juliahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0