Måndag

Jaha då vare måndag igen då!
Men ganska skönt faktiskt.. sovmorgon och sen föreläsning i Kc, om finanskrisen. Visst det var väll intressant men jag måste medge att det gick in genom det ena örat och ut genom det andra. Föreläsaren Lars Magnusson var helt okej, kanske inte den bästa talaren jag har hört men helt okej. Jag och Sarah var bara lite upptagna med att skriva lite hemlisar på pappret så i mitten kommer jag inte alls ihåg vad han pratade om. Haha menmen, det spelar inte så stor roll! :) Sen lunch, käkade med Jonas också! 
Forum eftersom vi hade håltimme! Barista såklart! hahaha. Satt där och snackade, skitsnack som vanligt! Men hur roligt som helst, pratade om hur vi ska göra när jag åker till Istanbul, vi ska nämligen vara Abba där en kväll och om vi skulle sjunga eller mima. Men båda Sarah och Frida tyckte nog att vi skulle mima bara för att inte skämma ut oss! Hahaha. 
Sista lektionen, retorik. Lyssnade på ett tal, fixade lite med feedback, ja och sen var lektionen slut! Sköööönt!

Hemma igen, pluggade lite, pappa ville ha en springkompis så jag och han sprang ner till Konsum för att handla lite småsaker! Nu har jag pluggat ännu lite till men snart kommer Elise så vi ska gå en liten promenad! :D
älskar bara våren! :D <3

Kram
en glad, lite trött Erixon



Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling du kan vinna

En vin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0