Om helgen!

Då vare måndag igen då! Men denna veckan går jag bara 4 dagar i skolan för på fredag är det ISTANBUL med Sofia, Lukas och Viktor (Hélène) Ojoj va nervöst det är! :o Jaja, det går säkert bra! :)

Helgen iaf. Fredag, ja i skolan, hela förmiddagen NP i engelska och sen muntliga engelska också! :o :/ men det som är skönt är att all engelska Np är över! :D Underbart! Efter skolan drar jag iväg till gymmet, sen iväg för att vara barnvakt, men så blir det inte för mamman är sjuk. Är där typ 1 timme för att avlasta henne! :p (a) Sen träffar jag min vän Elise, går promenad! Träffar Em också! :) Hemma hos Em på kvällen, de bakar kladdkaka! :) MUMS. Sen kollar vi på "Panic Room" UNDERBART BRA FILM!

lördag, skulle åkt till sats men orkade inte, gick ut och sprang istället! :) thihhi, sen skulle jag möta tvillingarna i stan! Och sen till handbollen i Globen! Tack för en myyyysig dag med finaste tvillingarna Sarah och Anna! <3 Åkte till Globen för att träffa papps. Står i kön och träffar typ hur många som helst som pappa känner :o :p jaja, där inne träffar vi syster som jobbar där! ;) Kollar på dammatchen, GANSKA värdelös enligt min mening. Sen träffade jag en gammal vän! :) Trevlaaans! Kollade herrmatchen, sååå rätt att Alingsås vann! :)

söndag, åkte ut för att provrida Mökkur. Det gick hur bra som helst! Han är såå söt :) hihi. Hem igen, duschade och åkte in till stan för att träffa en vän. Jättemysigt, snackade och gick bara runt. Även en jäkla massa kaooooos den dagen! :o :/ Men sånt e livet!

Kram
glad Erixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0