Åter igen måndag

japp då var det måndag igen då! Usch eller ja, vad säger man! haha
det är en händelserik vecka, (som vanligt i mitt liv)..
men idag var det först skola.. ganska tråkig dag måste jag säga.. Matte C prov sista lektionen! Tror det gick bra, vi får väll se.
Åkte ut till stallet och hämtade in min häst. Precis då ringde Erika och frågade om jag kunde hämta henne vid stationen eftersom det var så mörkt och kallt. Gjorde såklart det! :) sen skulle Kristina komma med rakapparaten så jag kunde raka min häst.. tror ni hon kom när hon sa? NEJ! Jag blev lite irriterad men sånt e livet. Madde och jag började fixa med julsaker i stallet.. hihi det kommer att bli sååå fint när det är klart :D haha. Nu saknas lite färg och mer julgrans glitter och några julgranskulor också! (a) Bilder kommer när det är klart!
Erika, Madde och jag red sen ut (med reflexer och allt).. haha vi skulle pröva en ny väg idag. Rätt in i skogen (ganska korkat) men dock sååå roligt! hahah en mycket händelserik ritt..

Imorgon spanska prov (massa verbformer) men jag tror faktiskt att jag kan dem :) Wish me luck!

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0