Bakissöndag med bästa vän!

Jaa vart ska jag börjar min kära läsare. Igår kväll ja, det var så sjukt roligt! Halloweenparty anordnad av Elin, Elli, Emma, Anna och Sofia. Såå roligt! Alla var utklädda och spårade totalt. För mycket vodka (a)... Men det vare värt just då iaf! Inte idag kanske...

Vakade imorse av att min bästa vän Sarah ringde och hade "panik" hahahah, hon hade mjukisbyxor, klackskor, utkladdat smink, knut på huvudet och canada goose jacka. "JAG KÄNNER MIG SOM EN FJORTIS!!!!!!!" jag höll ju fan på att dö av garv! Käkade lite frukost med ett huvud tungt som bly och åkte sen hem till Sarah. Vi jobbade lite med vårt projektarbete (gjorde klart ppt). Gick sen på en promenad och talade ut om alla våra problem och alla funderingar och allt, ja. Du är bäst! <3 När vi kom hem igen så började vi olla på "PS. I love you" underbart bra men sorlig. Vi tog lite kaffe och bullar och bara möös! Åkte hem och fick min lasange, som jag har längtat efter såå länge. hahaha! 

            Du & jag bästa vän! <3 <3 

Ikväll blir det nog bara film och sooova! Imorgon är det ju tyvärr back to school again!

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0