Helg uppdatering

Som vanligt kära läsare så har min helg varit fullspäckad från morgon till kväll...

Fredag, ja då var det först skola, såklart! Men bara projektredovisningar och sen Engelska C nationella.. tråååkigt. Men jag tror att det gick ganska bra. haha (a) Sen direkt ut till stallet för att rida för Malin. Det gick jättebra och vi fick till fina gångarter på slutet! :) Därifrån direkt till haninge för att se syrrans första match sen korsbandsoperationen för ett år sen. Du var jätteduktig syrran! :D
På kvällen kom Em och Lajs hit för att kolla på Twilight och sen åkte vi in till stan och såg "New Moon".. UNDERBAR :D wiiiee.. haha fast det var rätt kul när typ 1000 personer satt och "aaaah", "neeeej", "naaaaw" hahah.. Ett måste i bioväg iaf!

Lördag, ja då var det upp för att döma handboll.. det gick väll ganska bra. Man lär sig ju alltid av sina misstag och det får jag väll säga att jag har gjort efter helgens matcher! :p (a)
Direkt sen till Marikas, där det också var roligt. Det var typ 3 veckor sen vi hade klass med Marika.. fortsatte att gå och gå.. roligt, roligt!
På kvällen åkte jag in till stan (igen) för att fika med Sarah, Elin och Elli. Som vanligt jättemysigt! <3 Det blir alltid mycket skratt när man är med dem. :D Bästa tjejerna! <3

Söndag, upp och ut till stallet.. Erika och jag tog en tur i skogen och sen fixade jag med lite andra saker. Stallmöte kl 2 för att ta upp vem som skulle vardagsfodra och en massa saker! Haha :D Hemma igen någon gång vid halv 6.. då för trött för att göra något! :/

Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är bäst Jennie! <3<3

2009-11-24 @ 16:36:45
URL: http://waesterbergarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0