Helgen då!

Jaa helgen måste jag säga kära ni var väääääldigt bra!!

Fredagen, först i skolan och sen skulle jag åka in till stan och fixa min kamera, trodde jag?! Men de som jag åkte till kunde inte fixa den och sen fick jag adressen till en annan affär men såklart hade de hunnit stänga!! :o Usch, aja. Det får kanske bli till helgen!
Åkte hem och käkade, vilade och gjorde mig iordning för utgång! :D Jätterolig kväll, ja vart var vi?! Hm, överallt! Allt från Nivå 22 till Metro och lite däremellan! :p
Träffade lite otippat folk, men sjukt roligt! Träffade också någon som jag ville träffa :') söt! Sofia och jag tog bussen typ lite efter 3 då jag skulle upp och döma dagen efter (INTE BRA JENNIE) men sjukt rolig och lyckad kväll med Elli, Sofia, Madde, Rashid, Emma och Anna.

Lördag, dömde fyra matcher ute på lidingö. Det gick väl helt okej måste jag säga, tjänade en massa pengar iaf. Lite deja vú när jag var där, närmaste vet varför! :/ Träffade sen mamma och syster i stan och fikade en snabbis för att sen gå på hudvårdskurs med Marikas. Jättekul att träffa tjejerna igen, då det var typ tre veckor sen vi sågs! :o
Åkte direkt från stan och plockade upp Sarah och Anna för att åka ut till Saltis på middag hos Frida. Mysigt! Sen
lev det "Coco Chanel" men då somnade jag.. trött! Vid 10 hämtade jag pappa i stan, han kom hem från Italien.

Söndag, upp för att döma idag igen! Sen på kalas till lillasyster Niki. <3 Jättekul också! Alltid lika trevliga attt träffa dem! :D <3
Hem igen och pluggade hela kvällen medS Sarah då vi har projektredovisning imorgon (tisdag)
WISH US LUCK! <3

Hittade lite bilder på Sarahs dator :D :D
 23 :D :D      

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0