I believe in mircales

Helgen har gått nu och som vanligt har den varit fullspäckad!
Fredag, ja då var det prov sista lektionen. Psykologi så det var bara roligt att sitta och analysera en text med Jossan, Maria, Sarah och Isa! :D haha "Människans psyke förblir ett olöst mysterium" hahaha vår avslutning! Sen åkte jag och bästa vän till Globen, (käkade som alltid på doken) haha.
Jättekul inne på Globen, först gick vi omkring i annexet och jag (för en gångs skull) köpte en massa saker. Fast det mesta var till Mökkur! Ett pannband, jättefint! Röda benlindor, 3 par strumpor till mig och också en ridhjälm (julklapp till mig själv) :D Sen var det show.. det är alltid lika roligt! Fast både Sarah och jag tyckte att det var för mycket hoppning det här året! :p

    

Lördagmorgon
, går upp för att plugga! Och gör det på förmiddagen, sen till Västertorpshallen för att döma tre matcher! Det gick bra, iaf de två första. Den sista var en jobbig match med ett kaxigt lag och många utvisningar! USCH! jag fattar verkligen inte hur fan de kan hålla på! Men det gick väll bra för min del!
Åkte direkt till Marikas, där vi inte gjorde så mycket hade Liis så vi satt mest och snackade (eller hon pratade) men det var roligt. Man skrattade mycket! :D Åkte hemåt och Milla klev på i Henriksdal! Åkte hem till mig och började med maten. Sen kom tvillingarna, Elin och Elli. Så kvällen tillbringades hemma hos mig med middag och spakväll! Hur mysigt som helst. Man har verkligen såååå kul med dessa underbara tjejer! <3 <3 <3



Söndagmorgon,
upp vid 7 och sen iväg till stallet. Men det var faktikst väldigt mysig måste jag säga. Det var lite disigt och dimigt. Men alldelses tyst och hästarna hade precis fått frukost så jag tog Mökkur och lite hö och ställde in honom i boxen så han fick äta där istället. Hans träns blev verkligen jättefint med det nya pannbandet! :) Borstade honom medan jag pratade med Monika och Ingela. Sen gick vi till volten och övade på de som vi hade fått i läxa av Malin. Det gick jättebra och efter några gånger så förtstod han snabbt när jag ville att han skulle fatta galopp! Duktig älskling! Som avslutning red vi ut en sväng med mycket galopp och lite tölt och trav!
Hem igen, sen iväg för att döma i Västbergahallen! Hihi, fick mig en överraskning när jag kom dit! (a) haha jag tror verkligen på ödet! <3 haha.. matcherna gick jättebra! Inga problem, fick faktiskt mycket beröm! :) Sen handlade jag och pappa lite julglitter till stallet. Och hem för att plugga matte och engelska.

Ja, det var min helg! Nu ska jag kolla klart på andra delen av "mitt feta grekiska bröllop" haha så rolig.

Carpe diem 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0