Måndag, tråkig måndag

Japp allesammans, idag började skolan! Jag kan ju inte säga att jag var överförtjust. Men nu är det inte långt kvar :D lite mer än ett halvår! OHOOOOO :D

Känner mig verkligen inte motiverad till skolan just nu, är bara trött och vill göra andra saker. Inte plugga och sånt! (a) usch på mig egentligen. Men idag var det ändå ganska slapp dag i skolan. Bild första lektionen, haha. Slappppt som vanligt. Gjorde om hela min bild så jag är ganska nöjd.
Lunch och jag fösöker hitta flera lärare men det går inte så bra hahaha.. jo hittade Hélène som sa att vi skulle få åka till Malmö den 7 december :D ! Jätteroligt med unga reportrar. Är lite lack på de förresten, jag skrev 4 artiklar från mötet förra fredagen och den är bara en som är uppladdad. WHAT? orkar inte...

Svenska och matte avslutades dagen med.. sen åkte jag ut till min älskling och red ut i skogen tillsammans med Lotta. Red Stelpa idag, gick bra men inte som prinsen! Mohaha lilla tjockis Stelp! ;) (a)

Stelpa som ung och fräsch!
Stelpa som ung och fräsch. Inte som idag!

Capre diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0