Måndag

Japp och idag är det måndag..
övervägde så imorse att bara stanna hemma.. kunde inte sova igår för jag hade huvudvärk. (Jag som aldrig annars brukar ha ont i huvudet men fyfan!!!)
Men kom på att jag hade matte som jag var tvungnen att gå på! :/ Helt okej  dag i skolan. Gjorde inte så mycket, bild, lika tråkig svenska som vanligt!! Och sen matte.. sjukt svåra tal idag! :s fattade typ ingenting! :o

Sen åkte jag ut till stallet eftersom jag hade kvällsfodringen. Tog det mest lugnt! :p Rakade lite på min häst.. haha nu är han inte som ett troll längre! Fast mer päls ska bort! haha älskling. Sen longerade jag honom så han fick springa lite.. orkade inte rida! (a) Jätteduktig med en massa fin trav! <3
Kvällsfodrade i leran (USCH!!!)  mina byxor är helt leriga och stövlarna ska vi inte ens prata om.. allt fick vara kvar i stallet så får jag ta det på onsdag. (a)

Nu ligger jag i min säng och vet att jag borde plugga men jag orkar inte. Har ingen ork till något just nu! :/ Vill bara duscha och sen sooooova.. Men lite engelska borde jag sätta fart med nu!

bara för att jag älskar min häst! <3

Carpe Diem

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0