Onsdag

Jaha allesammans nu är projektarbetet ÄNTLIGEN klart :D Jag är jättenöjd med arbetet och presentationen gick jättebra och Sarah och jag fick jättebra kritik! Nu har jag skrivit klart min loggbok och ska lämna in den imorgon sen är allt som heter projektarbete över! Underbart

Svenska nationella idag också. Men jag tror att det gick bra. "Pinsamma föräldrar?" blev min krönika.
På fredag är det engelska "nationella" så denna veckan är lite jobbigt men efter det är det sköööönt igen! :D Jag ska åka direkt ut till stallet och rida för Malin, alltid lika roligt! Sen ska jag åka och titta på systers första match (på ett år efter att hon slitit av korsbandet) och sen är det NEW MOON med Elise och Em :D :D :D kan inte bli bättre avslutning på veckan!

  

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0