saknaden är stor!

Ja usch! Förlåt Jenny, men jag blev bara så chockad över bilden. Haha, du borde inte ha tagit bort den egentligen för att den väcker så mycket minnen!
Den unga (eller ska jag kanske säga gamla dam) är saknad av mig här i Stockholm.. Jag kommer ihåg första gången jag träffade henne, denna Jenny (nästan som mitt namn). Det var en varm sommardag (typ maj) nere vid Alby, jag var nervös och pirrig då jag skulle träna med Tyrold för första gången. Men allt gick så bra! Jag träffade Jenny, Josse och Julia och kände mig genast välkommen! <3

Vi åkte sen tillsammans till Norrköping beachhandboll i augusti och blev genast väldigt bra vänner. Sen de året var de roligaste! Det hände så mycket grejer, vi hade så roligt jämt verkligen! Vi skrattade alltid på träningarna, hade kul när vi var på cuper även om vi inte vann jämt! Ja jag måste säga att mitt liv lekte det åren.

Hur många minnen har inte du och jag tillsammans Jenny? Beachhandbollen 2 gånger, första lidingö och sen Lindeberg och en annan person!! :D Sen har vi ju inte att glömma Alingsås 07.. och mycket mycket mycket mer!
Jag saknar dig nu när du bor i Västerås och hoppas att jag snart kan komma och hälsa på dig! Du är en guldvärd vän! 
Jag saknar dig! <3

      

Carpe diem

Kommentarer
Postat av: Jenny

Naaaaw gullig du är!! Saknar dig med! <3

2009-11-17 @ 21:45:18
URL: http://porrchenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Naaaaw gullig du är!! Saknar dig med! <3

2009-11-17 @ 21:45:37
URL: http://porrchenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0