Tisdag

Tisdag, ja gud va fort dagarna går! Usch om en vecka är det redovisning av projektarbetet. Börjar bli lite nervös nu! :o Men det ska väll säker gå bra. Tur att jag har bästa vän brevid mig! :) <3

Skolan idag var ganska slapp.. Spanska först. Gjorde inget speciellt. Hade en lite presentation om Stieg Larsson och sen vettefan vad vi gjorde resten av tiden. (a) Sen hade vi håltimme till halv 2 :D underbart. Sarah och jag åkte hem och käkade hemma hos henne. Gjorde lite matte (derivata) och sen fick vi bråttom då vi helt missade att klockan bara var 12 och trodde den var 1. Så vi var i skolan 1 timme förtidigt! :/ gick till forum och kollade lite. Köpte lite frukt till mig som jag skulle ha i stallet. :) Religion sista timmen, började på hinduism. Helt okej faktiskt!

Åkte ut till stallet, skulle rida för Malin. Men först behövde min älskling skos (eftersom han igen har tappat en sko). Fan! Aja, det gick bra. Underbart bra lektion idag. Nästan allt fungerade och han töltade jättefint! Jättenöjd och en massa beröm av Malin. Nu är det lektion i princip varje vecka så det är skönt att komma igång igen! :D

   

Ikväll blir det mycket tv (nu Tv Grossw- Flensburg), sen Kiel, Gossip Girl och Jane Eyre <3

Carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0