Tisdag

Helt vanlig tisdag.
Idag har det inte hänt så mycket, varit ute och ridit Mökkur. Det gick jättebra! :) Red på volten som han inte har gjort på flera, flera veckor. Men vi fick trav i båda varven och han var mjuk i båda sidorna. Även om man får jobba mer i höger varv då det är hans svåraste! Längtar till torsdag då vi ska börja rida för Malin Schön igen :D Det känns som vi har utvecklats och att han har hittat en bättre balans men vi får väll se vad Malin säger. Hihi!

Väl hemma igen så tog jag en tur i skogen (jogging alltså).. lika skönt som vanligt och faktiskt inte så kallt som jag trodde att det skulle vara. Duschade och började laga mat åt mamma och Frida. "Vilt lax med pressad potatis". Underbart gott! :)

Nää nu ska jag se Kiel-Madgeburg. Heja Kiel! :D

ååh juste nu är det bara 3 dagar kvar tills pappa, syster, faster, hennes man och jag åker till TYSKLAND för att se OSCAR :D Det ska bli jätteroligt :D <3

 <3

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0