Torsdag, dagen före!

ojoj allesammans!
Imorgon drar jag :D till Tyskland och Flensburg.. Så ingen uppdatering förrän söndag!

Men idag, ja..
helt vanlig dag i skolan.. bästa vän var tillbaka :D haha.. gjorde väll inget speciellt. Lite projektarbete och sånt men annars tråååkigt! Gick till forum och påväg dit så lossnade handtaget på min väska, som var fylld med tunga saker! :/ USCH! Så jag fick bära runt på den i stan sen... Mötte mamma i stan och gick upp till Björn Axén där jag skulle klippa mig. Klippte mig hos en jättegullig tjej som hette Sofia. Det blev jättebra, supernöjd :D bilder kommer efter helgen! Sen gick mamma och jag runt lite, fixade presenter till lite människor :D och fikade i Gallerian.

Åkte på modellfoto sen. Superroligt! :) Får bilderna imorgon och beroende på hur de ser ut kanske lägger upp dem sen! :) (a)

Jaja, nu måste jag packa.
 Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0