Torsdag

Redan torsdag.. haha ojojoj!

Idag har varit en helt vanlig dag i skolan. Matte C, jag fattade! Grattis Jennie :D Så jag gjorde klart alla talen vi skulle ha gjort till måndag. Spanska sen, ja.. haha blir en lite redovisning på tisdag. Usch samma dag som min projektredovisning. Men det ska väll gå bra! Lunch och jag satt och skrev på vårt projektarbete. Blev jättenöjd men resultatet och skickade det till Sarah. Nu är vi äntligen klara :D underbart! Nu ska jag börja öva, minst 3 gånger om dagen! :) thihi, det ska sitta till tisdag!

Sen var jag barnvakt till 5, gick bra. Har börjat kolla på au-pair nästa år. Både nervöst och spännande! :') Sen ute och springa en runda. Jätteskönt! Men lite kallt! (a)

Sen har det blivit tv bara, först lite handboll. och sen "mammas pojkar" och nu "Glee" en fullspäckad tv-kväll faktiskt!

  
Carpe diem


Kommentarer
Postat av: Elin

va glee bra? :D

2009-11-14 @ 00:31:47
URL: http://livethatlife.blogg.se/
Postat av: Jennie

jaa det var faktiskt riktigt bra :D lite bra underhållning! Man vill ju se hur det fortsätter nu ju. :D

2009-11-15 @ 23:12:44
URL: http://jenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0