Världens bästa helg!

Ja alla förstår nog av rubriken att jag har haft världens bästa helg i Flensburg. Det var sååå otroligt underbart :D

Fredagen ja, då åkte vi först till Sturup då faster och hennes man Ingmar kom och hämtade oss. Sov typ hela vägen ner till Flensburg. Vaknade bara när vi skulle fika och sånt! :) thihi. Vi kom väll fram till Flensburg vid halv 5 eller nått.. På kvällen blev det middag och sen gick vi runt lite i staden

Lördag, frukost på hotellet och sen vandring runt i staden! :D Gick runt och kollade hela dagen på allt och inget. Köpte en Flensburg-tröja och en fleecetröja! :) Myys! Gjorde oss iordning! Juste, innan vi gjorde oss iordning så skulle jag, pappa och syster gå och kolla vart hallen låg. och jäklar vilken väg! Vi bara gick och gick och det regnade sååå in i norden! USCH!! Men tillslut hittade vi hallen iaf. TUR!! Gjorde oss iordning som sagt och sen åkte vi till hallen! ååååh vilken stämmning. Jag ryser när jag tänker tillbaka. Det finns inga ord som kan beskriva denna känslan!  JAG ÄLSKAR DEN! Vi gick runt lite, kollade och bara fick stämmning! Sen började lite små saker på planen och upprop av spelarna. Sen började matchen! Ingen jättebra match, mycket straffar och avbrott och Oscar sköt bara typ två gånger i första halvlek. Men sen i andra kom han igång och gjorde fyra mål iaf :D Duktig! Efter matchen fick alla de som ville komma ner på planen för att hälsa på sina idoler, ta kort och få autografer! :D Gissa vem jag fick till? thihi, (a) Oscar såklart! Fick bild med honom, överlycklig! Och även en med Lars Christiansen. <3



Bästa helgen!
Juste träffade också kusin vitamin och nya bebis Benjamin. Och min lilla Alexander såklart ! <3

 Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0