Fredagsmys

Ja gårdagskvällen blev jättemysig med bowling tillsammans med Elin, Erik, Jonas, Bruce och Oskar! :D Verkligen jättekul torsdagskväll. Oskar vann, och jag kom sist.. men hahah man kan ju inte vara bäst på allt eller hur?!

Ny mössa och halsduk Jonas och Oskar Världens bästa Elin <3 
                         


Idag, fredag.. ja varit och tagit vaccinet mot svininfluensan. USCH just nu har jag sååå ont. Bläblä.. :/
Sen ut till stallet och ja sen har jag varit där hela dagen. Erika, Angeline, Madde och jag tog ut allt som fanns i sadelkammaren och började fixa iordning i uthuset, vårt lilla hus. Och det blev faktiskt väldigt bra måste jag säga. Vi fick upp en massa hyllor från IKEA och sen ut med allt som man inte använder dagligen till dessa hyllor, (alla har alltså en var) och så blir det mer plats i sadelkammaren. :D hihi, sen ut i skogen med Disa, Trollet och Kalle. Mökkur har verkligen vuxit min lilla älskling, inga avvikelser idag heller. Jättenöjd! På kvällen var det tacos som stod på menyn hos Monika, jättekul att vi alla kunde samlas och ha trevligt. Tack för en jätterolig dag och kväll allesammans! <3

Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0