Måndag

Vaknar självmant redan kl 9, jag är förvånad över mig själv. Jag som aldrig brukar vakna innan klockan ringer, men någon gång ska väll vara den första. (a) Upptäcker att min älskade lilla häst har gett mig största blåmärket på knät efter att ha gått in i ett träd igår! :o tack för den!

Käkade en lång och ensam frukost då ingen annan utom jag var hemma. Men ibland är det skönt att ha huset alldeles för mig själv... Det är fridfullt och man kan göra lite som man vill.
Jag började ialla fall storstäda mitt rum, då det verkligen behövdes. Dammsugade och torkade av allt. Helt svettig och äcklig när jag var klar. Men fint blev det!

Skulle inte träffa Ida förrän på eftermiddagen så jag tog mig till gymmet och körde stenhårt pass där! Jag måste säga att jag verkligen älskar att träna. Det frigör en massa endorfiner som får mig att må bra. Dock är inget gymmet min favorit men det funkar. Imorgon blir det coreplus med Elin <3 och klasserna på sats är otroligt bra och roliga så jag kan inte annat än längta.

Tyvärr så mådde Ida dåligt och var tvungen att ställa in vår träff idag. Jättesynd för det var verkligen så himla längesen vi träffades. :/ Men det får bli en annan dag! :) Då ingen hade tid att träffa mig så åkte jag hem och duschade och spade lite för mig själv. :)

Mamma ringde sig i alla fall och sa att hon kunde träffa mig i Sickla och fika lite. Så jag åkte dit och gick i en massa affärer, men hittade typ ingenting! Men tillslut så hittade jag iaf en drömklänning, på MQ, en festklänning som förmodligen kommer till användning redan i helgen! ;) (a)

Bilder från dagen kommer!

Nej nu ska jag ut och gå med Em och Elise! :) Sen blir det film.
Carpe Diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0