Tisdag

Halloj allesammans!
Nu efter en lång dag ligger jag äntligen i sängen, snart blir det ett efterlängtat avsnitt av Gossip Girl. Men först lite om min dag och funderingar.

Åkte ut till min lilla häst idag igen. Och han var lika lerig som i måndags, såklart. Förutom det att han på något vänster har lyckats få av sig BÅDA framskorna. Vettefan hur han lyckas men tydligen! Jaja, ingen problem med det, borstade av honom lite snabbt sen red Kristina och jag ut i skogen iaf. Han var lika duktig som i måndags, inga avsickare. Och man måste tänka på att han faktiskt bara hade två skor på sig, så det var lite si och så med gångarterna, men ganska mycket trav lyckades vi få. :)

På kvällen blev det träning med Elin <3 Coreplus, fyfan va jobbigt men bra den klassen är. Hihi, Elin och jag var helt slut när vi kom hem. Vi käkade lite mat och började kolla på film, "Step up" till alla er som inte har sett dem; SE DEN! och till alla er som har sett den "SE DEN IGEN!" underbart bra. Blev helt kär i kille som spelar huvudrollen, Channing Tatum, som även har spelat i "She's a man" och "Public enemies".

Juste, jag träffade på min gamla fritidsfröken Jennie idag när jag satt och väntade på bussen. Guuud va längesen det var jag såg henne, men hon var sig lik! :) haha, vi började prata om min gamla klass, ni förstår jag hade henne 1-3 så det var ett tag sen. Usch, jag känner mig jättegammal när jag tänker tillbaka på att det faktiskt var ungefär 11 år sen jag började skolan. Det är helt sjukt! Men that's life! :D

Bara för att du e min älskling! Step up. Bara för att jag älskar min Elin <3

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0