Helt vanlig tisdag

Hallå på er!
Tisdag igen, kan fan inte fatta att jag redan har gått typ 3 veckor i skolan :s och morgonen startade verkligen inte bra! Jag HATAR, verkligen HATAR 840 måste jag säga. Det är den buss som går fortast från mig till skolan! Sitter som vanligt och väntar på bussen, och 10 min försent kommer den iaf ÄNTLIGEN! Yes tänker vi alla som står vid busshållsplatsen. Men NEJ, bussen åker förbi för att den är överfylld med människor! Alltid, jag kan inte fatta att jag aldrig lär mig! Måste fan ta ett snack med SL..
jaja sen till skolan och första lektion spanska steg 5... ja vad ska jag säga? Det gick sådär! :/ haha någon som är bra på spanska? (a)

Juste, mössprovning idag! :D wiieeee. haha men det var verkligen kaooos! Usch.. det tog mer än 1 timme för oss alla (SI 3) att få rätt mössor och grejer! hahaha, men nu blir det iaf en vit fin mössa, med röttband och ja.. haha ni får se när den kommer!


säng, säng, säng, sova, sova, sova!!
carpe diem <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0