Braa mån, tis & ons

Som ni förstår av rubriken har det varit tre väldigt bra dagar för mig..
Måndag, ja då var allt bara jättebra i skolan. Jag gymmade innan och det var hur skönt som helst! Jag hann göra jättemycket på min bild på bilden.. Sen engelskan var också så okej som engelskan kan vara (a) Matten var också så okej som Matte C kan vara. Sen åkte jag hem och drack lite te med syster. Vid halv 5 åkte jag till Skarpnäck för att göra en modellgrej (casting).. Jätteroligt! Tjejen som skulle ha catwalken messade mig på kvällen och sa att hon ville ha mig som modell.. Såklart jätteglad :D jag kommer ha en jättefin svart lång klänning på catwalken. 

Tisdag, jätteskönt att jag kunde ta bilen denna morgon. Hämtade upp Jossan i Sickla och sen till skolan! Skolan gick faktikst bra idag också.. många lektioner men helt okej. Efter skolan åkte Ellen och jag först till Forum och pluggade spanska. Hon tyckte jag var jätteduktig :D wiieee.. sen åkte jag till Sickla och spinnade, lämnade bilen till mamma. Efter spinning duschade jag och gjorde mig iordning för att åka in till stan. Bästa vän kom o mötte mig i Sickla. Vi åkte in till stan o mötte de andra tjejerna i klassen. Gick till "muggen" och fikade semlor. Sen gick vi till bion, vi skulle se "Valentines day". Sjukt gullig film med alla de bra skådisarna! :D När filmen var klar åkte bästa vän o jag hem till mig. Kollade lite SATC såklart och sen somnade vi.

  

Onsdag, jag vaknade av väckarklockan men det gjorde inte bästa vän så hon sov vidare. Jag gick upp och fixade lite frukost.. Sen kom hon ner iaf! ;) Vi pluggade på förmiddagen (filosofiprov imorgon) sen åkte jag ner till min bebis. :) Det är såå mysigt där nere nu.. Mökkur kommer när man ropar på honom och bara myyser! <3 Så jag tog in honom och fixade iordning honom för att rida "tölt-passet" idag. Det gick riktigt bra idag och tölten utvecklas hela tiden och bara efter halva Karlsrovägen så töltade han helt rent! :D Så han fick lite extra mat o morötter när vi kom tillbaka. På lördag ska vi rida på Fors! Det ska bli jätteroligt måste jag säga. Han har verkligen utvecklats sen i december o kan nu tölta (vilket han inte kunde då!!) haha. Jag älskar min ridlärare Malin Schön! Hon är så bra på att få ut det bästa ur mig o Mökkur och har alltid tips och jag känner verkligen att jag kan fråga henne om allt. TACK FÖR ALLT MALIN! :)

en viss person får mig också att vara glad! (a)

Carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0