Färdig för fredagsmys

Halloj allesammans!
Jag skrev ett bra inlägg igår men min dator fick lite damp så allt försvann och då orkade jag inte skriva igen.. Men gårdagen var iaf ganska bra. Träffade L och det kändes skönt efter att inte ha träffat och snackat med henne på typ ett år. Inget kommer att bli som det var, men vänner är vi iaf! :)
Sen åkte jag och tränade box med bästa vän i Sickla! Sjukt jobbigt, jag satt och skakade påväg hem (a) Men det är INGET att jämföra med dagens träningspass på extreme training! Jag har nog aldrig varit med om något värre! På slutet, jag trodde jag skulle dööööö! Sjukt jobbigt och jag har sååå ont i kroppen. Jag känner träningsvärken redan nu (a) haha! Men jag älskar (som ni alla vet/förstår) att träna! :D Det är nästan det bästa jag vet! :D wiiieee.

Nej jag har så ont i armarna nu att jag inte orkar skriva något mer!
Imorgon blir en mysig kväll med vänner (familjevännerna Niki, Tim, Tony och Marina, Stig och Margareta och kanske kusinen David och hans flickvän Frida) för att fira syster födelsedag förra veckan! :)

Juste mitt älskade barnvaktsbarn Judit fyller 3 år idag :D Grattis till lilla prinsessan! <3

  Lilla Judit! <3
Bästa vän och jag var och fixade ett pass till mig och sen fikade! Du är bäst, bästis! <3

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0