Happy tuesday

Halloj allesammans.. ja det är så fruktansvärt kallt ute just nu. Det är knappt så man vill gå till skolan och bussarna kommer inte, och om de kommer så är de sjuuukt försenade. Men jag har varit tvungnen att ta mig till skolan både måndag och tisdag.. för båda dagarna hade jag prov. Matte C prov i måndags och Spanska steg 5 igår.. Jag hoppas det gick bra men vi får väll se.

Tisdagen i skolan var en väldigt tråååkig dag, jag trodde att det skulle vara slappt när spanskan var över men inte då, på svenskan fick vi skriva en argumentanalys av en jättekrånglig och tråkig text.. blää! Sen filosofi och då var det bara tråkigt och engelskan ska vi inte ens tala om.. Jag läser fan Engelska C och det ska vara formell engelska och jag vi ju lära mig något. Men min engelska lärare är verkligen jättedålig tyvärr, hon har inte planerat något utan bara improviserar och göra saker som man gjorde när man gick i trean (grundskolan) där vi fick ett påstående "I believe in God" och sen skulle första personen argumentera för, andra emot, tredje för and fjärde emot. Jag säger bara HALLÅ?! Vafan! Aja, det finns inte så mycket man kan göra åt det. Bästa vän övertalade mig att följa med henne hem sen.

Hemma hos bästa vän gjorde vi pannkakor och kollade på "Just my luck" haha :D underbar! :D Sen kom också Anna hem så hon kollade på slutet med oss! Ni är verkligen världens bästa :D <3 hahaha, sen hade vi en stor diskussion om kärlek, relationer m.m. Du är så söt bästa vän! Anna och jag tänker precis lika medan Sarah har en lite annan syn på det hela!

Toppen eftermiddag med tvillingarna iaf! <3



juste, bästa vän och Gustav har varit tillsammans i 5 månader nu! :D

Carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0