Lördag

Fyfan vad jag är slut i kroppen just nu! Syster och jag tog ett gryyymt hårt pass på gymmet nu på eftermiddagen, usch mina ben och armar!

Gårdagskvällen var faktikst ganska lyckad trots allt.. min bästa vän och Anna kom tyvärr inte till Nype men Elin, Elli och jag hade grymt roligt iaf! :D Världens finaste tjejer, jag förstår inte hur jag ska klara mig utan dem när jag lämnar Sverige i agusti! :/
Sofia och jag missade bussen vid slussen så vi fick sitta och vänta i en halvtimme ute i kyylan! :o Och sen var det några jävla töööntar som satt och sjöng och skrek på bussen hela vägen till Älta.. orka.

bilder kommer.

Sov ganska länge imorse, fixade lite med au pair-grejerna.. sen åkte syster och jag till gymmet iaf. Efter ett hårt pass på gymmet sitter vi båda nu och tittar på One Tree Hill.. världens bästa! <3
Ikväll blir det bio :) Det ska bli mysigt! <3

Capre diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0