Rena sommarvärmen!

Haha ja allesammans, det är ungefär så jag känner.. det var nollgradigt när jag åkte från skolan och bara minus 1 när jag kom till stallet..
Men dagen börjar inte där, kommer till skolan till tjugo över åtta och ser att Sverige har förlorat kvartsfinalen.. går upp till lektionen, läraren är inte där.. nähä??!!! Fan, lärarna borde kunna skriva på någon sida om de inte är där eller så, så man slipper komma dit och så är läraren sjuk.. det vore faktikst väldigt bra, då kunde alla ens lärare ha sina klasser där, skriva om de är sjuka och vad man ska göra. Underbart smaart ide??! Men bästis och jag åkte hem innan nästa lektion, när vi kommer till min rondell så ser jag att en buss har prejat ner lyktstolpen och kört av vägen.. ja där lär man sig att inte köra så nerdans fort!!
Det blev kaffe och bästissnack hemma hos mig innan vi skulle tillbaka till skolan! :) Sen spanskaprov, tror och hoppas att det gick bra.. sen religion aka svenska.. haha och sen filosofi, jag var sååå sjukt otaggad på den lektionen. Jennifer, Carro o jag bara flummade hela lektionen, jag tror fan inte jag lyssnade på något som Micke sa.. (a) Jennifer, Carro o jag kommer iaf att vara de nya filosoferna i framtiden då vi tror att det är någon "Sims-gubbe" som styr allt som vi gör! :D hahaha
Åkte ner till min älskling sen, jag har inte sett honom sen i lördags så det är lääängesen.. han blev vaccinerad i måndags så det blev en skrittlektion, baslektion med Malin idag. Vilket i för sig visade sig vara väldigt bra för både honom och mig. Gud va man lätt glömmer grunderna och upprepar samma fel. Men tillslut gick det bra och jag vet nu vad jag måste öva på.. :)

Nu ligger jag hemma i min säng med lite tända ljus..

 Filosofi, ett udda ämne! Och verkligen inte mitt ämne.

Carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0