Valentines day

Ja, hoppas ni alla har haft en bra alla hjärtans dag!
Det har iaf jag (även om jag inte har någon pojkvän!) men jag tror att det handlar mycket om att säga till de man bryr sig mycket om hur myket man älskar dem. En gåva behöver inte vara i paketform, utan bara några ord. Ett ord, tre ord.. Något från ditt hjärta!

Igår, ja då åkte pappa, mamma och jag in till stan för att handla lite. Gick till NK för att kolla på en kaffemaskin till pappas jobb.. jättefin vit får HFC nu! :D Fikade lite, kollade på allt och inget. Sen åkte mamma och pappa till möbelmässan och jag åkte hem till min bästa vän. Som alltid lika mysigt hemma hos tvillingarna. Ni betyder verkligen mycket för mig. Kollade på SATC och bara tog det lugnt. Sen lagade vi lite mat och kollade på slutet av "Big Mommas house 2". Den är bara fööör skön! (a) Sen började vi göra oss iordning för att åka till Anna och "Alla hjärtans dag"-fest. Så de tre kärleksinspirerade, lockade, canada goose brudarna åkte till Anna. Det var en mysig fest och många trevliga människor där. Lite för mycket vitt vin för både bästa vän och mig.. så ingen kommentar på det. Men det var mysigt. Speciellt de sista timmarna! :) Tillslut blev det så att jag sov hemma hos bästa vän. Natten slutade med att vi satt och drack te i hennes vardagsrum. "Du måste kunna älska dig själv innan du kan älska andra!!"

  

Alla hjärtans dag!
Ja, vaknade upp tidigt hos bästa vän.. åkte hem och sen ut till min bebis! <3 Han får vara min valentine idag. Det gick väll helt okej därute. Mökkur var lite konstig till humöret idag. Jaja, fick igenom min träning och nu är det vila fram till onsdag! Hemma sen har jag inte gjort så mycket, laddat in lite bilder. Läst lite av min engelska bok. Och kollat OTH :D <3 <3

 

Carpe diem

Kommentarer
Postat av: Elise

Titta vad fint täcket/filten/tygstycket/hästjackan blev!! =) =)

2010-02-14 @ 22:52:17
URL: http://elisela.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha tack Lajs! Det känns skönt att ha dig som expertkommentator! (;

2010-02-15 @ 07:28:48
URL: http://jenniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0