Vanlig måndag

Ja allesammans idag har det varit en alldeles vanlig måndag för min del.. sovmorgon (ingen träning) hahaha (a) Sen till skolan och hade bild, det gick faktiskt väldigt bra. Har börjat måla nu! Vi målar olika Stockholmsmotiv! Det är väldigt intressant med sjuuuukt svårt. Detta kan bero på att jag är hemskt dålig på att rita och måla.. sen lunch, inget speciellt, sen engelska! Sarah och jag ansåg oss klara med vår engelska så vi drog till Forum och fikade istället! Det var verkligen jättemysigt! <3 haha, pratade om typ allt och inget!
Matten var helt okej! Började med andra derivatan och det var väll ganska lätt när jag förstod!
Hem för att vara barnvakt och sen körde jag lite träning hemma istället (orkade inte åka till sats)! Nu har jag pluggat lite olika verbformer på spanska och gjort matten. Nöjd för idag!

Fast jag håller också på med den där ***** skiva och flaket!! Jag blir tokig på min kära klasskamrater ibland! att det ska vara så svårt att betala och skriva sina namn så jag vet vem som har betalat! ååh.. men det löser väll sig! USCH!!!!!

Nu blir det en lite promenad med mamma och sen sista avsnittet av säsong 4 av ONE TREE HILL!! Jag har redan sett det men inte min syster! <3

 

Juste, bilden är när Sarah blir skrämd av en mus i fredags!
Sen har vi Ellen som gillar att chilla när vi andra pluggar!! hahah

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0