2009

Kan man tänkte sig, nu är det 2010.. det känns lite konstigt. Det här året kommer ändra mycket av min vardag. Men det är bara spännande och kul!

Januari 2009
Hände egentligen inte så jättemycket. Pappa fortsatte att träna sitt lag och jag satt i seketariatet alla helger. Träffade Andreas, som dömde en av min pappas matcher.

Februari 2009
Träffade Andreas ännu mer och vi blev tillsammans. Åkte sen med familjen till Thailand i två veckor. Direkt när jag kom hem åkte jag till London och träffade SI2. Underbara resor! :) <3

Mars 2009
Hemma från mina resor i mitten av mars. Tappade kontakten med en viss vän. Allt fortsatte som vanligt, både skola och privatliv.

April 2009
Påsklovet spenderades i Skåne, först med Frida och sen med Kusin vitamin. Mitt förhållande började knaka.. Otroliga vänner som ställde upp! Innan valborg tog det slut med Andreas och valborg tillbringades hemma hos Hugo Boss. Pappa och jag började utbildningen som handbollsdomare!

Maj 2009
Åkte med Viktor, Lukas och Sofia till Istanbul, EYP. Helt underbar resa! <3 Träffade jättemånga roliga människor! <3 Firade Milla som fyllde 18. En annan vänskap började nära sig sitt slut pga en onödig händelse (eller egentligen flera). Var på sm-finalerna i handboll med pappa, träffade där en gammal vän! :) Blev också medryttare på min älskade häst Mökkur!

Juni 2009
Äntligen sommarlov! Pappa och jag dömde upp som handbollsdomare på det regnigaste Eken cup jag har varit med om. Men det gick bra! Sen jobbade jag lite innan midsommar. Sen firade vi min födelsedag lite innan den 24 eftersom barndomsvännen Nathalie och jag åkte till Mora för att fixa körkortet den 22. Firade min födelsedag den 24 juni tillsammans med Nats. Jättemysiga dagar i solen i Mora. Varmt och skönt! Lite bio blev det och många kvällar vid sjön!

Juli 2009
Nats och jag var i Mora till den 7 juli och då skrev vi teorin i Falun! och vi KLARADE DET! Underbar känsla. Men fan va nervös jag var då! Usch. Sen hem för att sen åka direkt till norrland och hälsa på mormor och morfar. Jättemysiga dagar där med släkten. Sen åkte jag hem för att sen åka tillbaka till Mora för att köra upp. Denna gång var det regn alla dagarna, så Nats och jag gick på bio och bara mös med filmer! Den 14 körde både Nats och jag upp. och båda KLARADE DET! :D wiiiee. Vi var sååå glada! När jag kom hem hade jag unga reportrar och sen jobb i två veckor. Efter jobbet tillbringade jag nästan all tid i stallet hos min häst.

Augusti 2009
Började med att jag åkte till skåne. Var där i ungefär en vecka och hälsade på släkten. Sen åkte jag hem och då bar det av till Kreta med tvillingarna, Adam och frida. Hur underbart som helst! :D :D <3 Kommer aldrig glömma den resan! (Gabriel! <3) hihi. sen började skolan igen och nu gick jag i trean. Skolan fortsatte som vanligt, började med projektarbetet och andra nya klasser!

September 2009
Pappa och jag började döma handboll. Skolan fortsatte och den 25 kom lilla Benjamin till världen! :) Projektarbetet tog mycket tid att förbereda och Sarah och jag arbetade mycket!

Oktober 2009
SI 3 åkte till Genéve för att göra våra projektarbeten. Sjukt rolig resa :D hihi! Varmt och skönt med mycket fest! Sen rullade veckorna på.

November 2009
v.47 helvetes vecka! USCH! Projektredovisning, svenska nationella och engelska nationella! Men jag tror allt gick bra. Projektarbetet blev jättebra och Sarah och jag var mycket nöjda! :) <3 Sarah och jag var på globen horse show, våran årliga tradition. Pappa och jag dömde också en himla massa handboll. MONEY MONEY MONEY! Jobbade för unga reportrar några dagar också.

December 2009
Alltid lika stressigt i december. Men jag var nöjd med alla julklappar och födelsedagspresenter iaf! Åkte en snabbis till Malmö med unga reportrar, avslutning. Jättetrevligt! :) Sen fyllde min älskling Elin ÄNTLIGEN 18 år! :D <3 wiiiee.. och tillslut fyllde också världens bästa tvillingar 18! :D Julen firades i skåne, med snööö! thihi. Mysig jul! Nyår firades hemma hos Elin! Underbart roligt!

2010
kommer förmodligen att bli ett roligt och spännande år. Med studenten, flytten till USA och massa andra roliga saker! :D

Carpe diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0